Artefakt moci

Úvod

Novinky

Pravidla

Příběh

Kde a kdy

Co se jinam nevešlo


Kontakt

Diskuze ke hře


   

Pravidla a další informace

   Team

O max. čtyřech členech na všechny herní dny. Pokud by se našel někdo, kdo by hrál pouze jeden či dva dny (tedy do 50%), může se k nějakému teamu přidat jako pátý člen. Ale ne více. Vyjímky pouze, pokud by nevycházeli počty (na to nespoléhejte). (Více lidí by se jednak špatně sešlo k úkolům a v teamu by neměla být všechna povolání a hlavně je to příjemný počet :) .)

   Team nemusí mít od začátku čtyři členy. Např. team o třech členech může hrát jeden den tak a další den se k němu může někdo přidat.

   Pokud by nastalo to (a doufám, že se tak nestane), že se hráči v teamu nepohodnou a OPRAVDU spolu nebudou chtít nadále být, budou to konzultovat se mnou, tedy hlavním organizátorem s připravenými alternativami (ke komu se přidají). Ale opravdu doufám, že sem toto píši zbytečně ;-).

   Různé teamy se nebudou moci herně setkat (abyste se nám nepozabíjeli nebo něco podobného ;-)).

   V teamu budete lidé. Jste členové expedice Atlantis. Tedy žádní Asgardi, Wraithi nebo snad dokonce Cyloni. Je to jen kvůli dobrému průběhu hry, jinak si buďte, co chcete ;-).

   Zato ovšem, pokud by z vás někdo chtěl změnit pohlaví, není to problém ;-).


   Antický gen"

   Má 48% teamu, tedy dva členové. Výběr losováním. Gen je dobrý na aktivaci či použití zvláštních předmětů. Pokud by se k teamu přidal pátý člen, hodí si kostkou. Při startu méně členů mají počáteční členové výhodu (ze tří budou dva s genem).


   Povolání:

   Hráč si může sám jedno vybrat. (Ještě se rozmýšlím, zda by v jednom teamu mohlo být více stejných povolání, neptejte se, doplním.) Povolání dává postavám určité „zvláštní schopnosti“. Jaké přesně, bude doplněno, ale samozřejmě bude spojeno s významem. Zatím předběžné informace, abyste měli lepší představu. Tyto schopnosti má vaše postava, nemusíte je mít vy sami, dostanete nějaké bonusy, i když je dobré se snažit i toto povolání hrát (pokud medik bude mít touhy někam naběhnout a vše tam postřílet, nebude to to pravé ;-)).

  • Voják - může bojovat a má nějaké dovednosti spojené s akcí
  • Lingvista - soustředí se na luštění šifer a překladů
  • Medik - dokáže léčit, má znalosti v oboru medicíny
  • Vědec - ví, jak fungují různé přístroje a dokáže je opravit, popř. sestrojit
  • Diplomat - umí dobře vyjednávat a okecávat
  • Historik/Mudrc - má širší vědomosti o planetách a obyvatelích, zná skrytější věci


   Životy:

   Jsou teamové (postavy je nemají, jen team). 3 životy na začátku. Lze doplňovat medikem, pobytem na Atlantis, případně od zvláštních CP a předmětů. V případě poklesu na 0 životů team nemůže fungovat, dokud se nevyléčí - pobyt na Atlantis nejméně 30 minut herního času (CP Atlantis zapíše do průvodního listu čas). Opět lze i pomocí CP, ale v tomto případě musí sami CP pomoci (team se nemůže dožadovat).


   Průvodní list:

   Každý team dostane průvodní list, kde budou napsány informace o nich i o hře. Budou si tam v omezené míře moci zapisovat i nějaké poznámky a CP jim tam taky budou něco čmárat ;-).


   CP:

   CP, neboli cizí postavy, zadávají postavám úkoly či nějak jinak slouží hře a hlavně hráčům. Mohou to být osoby (kněz na nějaké planetě) či monstra, ale taky lokace (např. zhoubný močál). Hra probíhá tak, že postavy přijdou za CP (kteří budou zvláštně označení, aby se vědělo, kdo hraje) a od nich se dozví, co mají dělat. Mohou je o něco žádat, snažit se něco vyzvědět, dostanou od nich úkol či s nimi „bojovat“ apod. CP taktéž hráčům vydávají dodatečné informace např. spojená s jejich povoláním. CP budou lidi, kteří budou muset být pro hráče přístupní celý den – resp. se pohybovat v prostorách conu větší část dne. Tyto CP nesmí hráči otravovat, pokud dělají nějakou činnost jako například přednášejí, řeší nějaké závažné problémy… - CP hráčům sdělí, zda je dostupné, nicméně musí mít k tomu dobrý důvod, ne se tomu vyhýbat. Pokud by snad ale některé drzé hráče napadlo, že někomu vpadnou ráno do pokoje, CP vzbudí a budou na něm požadovat úkol, vyfasují mínusové body a nenávist CP. Doufám, že poznáte, kdy není vhodné CP otravovat.

   Přísný zákaz neherního podplácení CPček ;-). (Ale ukecávání v rámci hry samozřejmě povoleno ;-)). Komunikace s hráči by neměla trvat dlouho. Tak do pár minut, není důvod se zdržovat déle.

   Zvláštnější CP:

   Atlantis: Zvláštní CP, zároveň lokace i lidé ve městě. Záleží na tom, za kým hráči jdou a proč. Altantis bude základna, která může pomoci jako postavám (s úkoly), tak hráčům (pokud bude nějaký herní problém). CP Atlantis dělá hlavní organizátor, pokud nebude řečeno jinak.

   Monstra/příšery/zvěř/pasti: Pokud nebude řečeno jinak, výsledek setkání se bude řešit něčím typu „kámen, nůžky, papír“.


   ---

   Místo a čas:

   Dobrodružství se odehrává nějakou dobu před epizodou Sunday na Atlantis v galaxii Pegasus.


   Zařazení do SGCA

   Hra je zařazena do SGCA, tedy za ní získáte určité body. Podle délky hraní, plnění úkolů a vašich schopností.


   Přednáška o hře – vysvětlení hry a registrace hráčů

   2. 7. v pondělí v 17 h. bude prezentace hry s vysvětlením a případnými dodatky. První část bude věnována prezentaci (a zvláště těm, kteří o hře ještě neslyšeli nebo o ní moc neví) a budete se moci zeptat na nějaké nejasnosti. V druhé části bude registrace hráčů, potažmo teamů. Bude to také dobrá příležitost se k někomu přidat, pakliže vás není tolik.

   Hra naplno začne až v úterý, nicméně bude možnost se registrovat kterýkoli den.



   Pravidla se mohou ještě změnit.